Στένωση στεφανιαίων αγγείων έδειξε η νεκροψία

Στένωση στεφανιαίων αγγείων έδειξε η νεκροψία

Σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπερτροφική καρδιοπάθεια οφείλεται, σύμφωνα με τα ευρήματα της νεκροψίας – νεκροτομής ο θάνατος του ηλικιωμένου, λίγο μετά τον εμβολιασμό του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου.

Σε ανακοίνωση που υπογράφεται από τον Διοικητή του ΠΑΓΝΗ Γιώργο Χαλκιαδάκη αναφέρεται:

“Σύμφωνα με τα ευρήματα της Νεκροψίας – Νεκροτομής, σε σχέση με την απώλεια του συμπολίτη μας Φ.Α. ετών 87, λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό του, η απώλεια του οφείλεται, σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπετροφική καρδιοπάθεια ενώ δεν διαπιστώθηκε εύρημα που να συνηγορεί σε αναφυλακτική αντίδραση ή άλλης, σχετιζόμενης με τον εμβολιασμό.

Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους του”.

Όπως είναι γνωστό, ο 85χρονος άνδρας προσήλθε χθες στο νοσοκομείο για τον εμβολιασμό, οι γιατροί πήραν το ιστορικό του σύμφωνα με το πρωτόκολλο και προχώρησαν στον εμβολιασμό καθώς δεν υπήρχε καμία αντένδειξη.

Οκτώ περίπου λεπτά μετά τον εμβολιασμό ο ηλικιωμένος έχασε τις αισθήσεις του, έγινε προσπάθεια καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης. Επανήλθε για 5 λεπτά και στην συνέχεια έχασε και πάλι τις αισθήσεις του.

Η προσπάθεια των γιατρών για να τον επαναφέρουν στην ζωή κράτησε περίπου 50 λεπτά ωστόσο παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειές τους αυτό δεν κατέστη δυνατό.

Ειδήσεις σήμερα:

ΛΑΡΚΟ: Το εργοστάσιο θα επαναλειτουργήσει μόλις αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση

Τα χιόνια κάλυψαν την Αττική – Δείτε εντυπωσιακό βίντεο από drone

Χιόνια στην Αθήνα: Οι Αθηναίοι βγήκαν για… σκι και snowboard – Δείτε βίντεο και φωτογραφίες

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

.cnt”, “bottoming”: true, “offTop”: “.header”,”window”: 639 }”>

Πηγή: www.protothema.gr